اس ام اس جدید عاشقانه 93 ا

جوکر 98 - اس ام اس و جوک

1
فیس تام
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما


تبلیغات

برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید

اس ام اس جدید عاشقانه 93
بازديد : 2739

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

کرم دندان هایم را خورد …

از بس در قاب زندگی گفتم : سیب !

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

سال ها دویده ام …

با قلبی معلق و پایی در هوا

دیگر طاقت رویاهایم تمام شده است

دلم رسیدن میخواهد !

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

هی رفیق !

بدون چتر کنارم قدم نزن ، خیس دلتنگی هایم میشوی

دنیای من ابری تر از آن است که فکرش را میکنی

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

 

.


مریضم . . .

چشمهایم درد می کند . . .

تب دارم . . .

اینهمه صغری کبری چیدن نمیخواهد

تو نیستی

دارم می میرم !
.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

تو از یک راه رفته ای اما دل من …

هزار راه می رود برایت

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

سرگیجه بهانه بود

میخواستم با تمام وجودم احساس کنم تکیه گاهمی !

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

خیلی دلتنگتم ، اما …

نمیدانم “خیلی” را چگونه بنویسم که “خیلی” دیده شود

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

مرا در آغوشت بفشار

بگذار دل ضعفه بگیرم

از این همه عاشقانه های محکم ِ تو . . .

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

به سلامتی اونی که وقتی میدونه رو چیزی حساسی یا از کاری بدت میاد

حواسش هست که ناراحتت نکنه !

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

دلم از درد دنیا تنگ تنگ است

چرا درها به رویم سنگ سنگ است

در این دنیا ندیدم روز خوبی

چقدر رفتن از این دنیا قشنگ است

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.


کاش میدانستم چطور به صبح برسانم

تمام شب هایی را که با رفتنت یلدا شدند

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

نه کسی منتظر است …

نه کسی چشم به راه …

نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه

وقتی از عشق نصیبی نبری غیر از آه

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

 

.


قسمت نشد دستشو بگیرم

اما اون روزای آخر خوب مچشو گرفتم !

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

کاش باورت نشود

چقدر دوستت دارم

تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم…!

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

زن نیستم اگر زنانه پای عشقم نایستم

از قبیله زلیخا آمده ام

آنقدر عشقت را جار می زنم تا خدا برایم کف بزند

مردانه دوستم داری ؟

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

 

.

هر دو خالی بودند

سر من از عقل

که تو را دوست داشت !

قلب تو از عشق

که مرا دوست نداشت !

.

 

اس ام اس جدید عاشقانه 93

.

من ، مسئله ای ساده هستم ، حل می شوم …

روزی در آغوشت !






برای حمایت از ما روی تبلیغات کلیک کنید



موضوع: اس ام اس,عاشقانه,,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,

می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : تمز ‌| ویرایش شده توسط حمیدرضا مدیر وبلاگ جوکر98 | این وبلاگ در تاریخ 1393 در پایگاه ستاد ساماندهی ثبت گردیده است.